جملات کوتاه عاشقانه


حقیقت عشق


متن کوتاه عاشقانه : يک نصيحت : مواظب خودت باش . يک خواهش : هيچ وقت عوض نشو . يک آرزو : فراموشم نکن . يک دروغ : دوست ندارم . يک حقيقت : دلم برات تنگ شده ، و يک رؤيا : تو رو تا ابد داشتن

جملات کوتاه عاشقانه : اگه تونستي برف رو سياه کني پر کلاغو سفيد کني آتيشو بوس کني تويه آب يه نفسه عميق بکشي اون وقت منم ميتونم تورو فراموش کنم


جملات کوتاه عاشقانه : روزي كه فرياد زدي و گفتي دوستت دارم ... گفتم بلند تر نمي شنوم
امروز كه در گوشم گفتي دوست ندارم ... گفتند آرومتر بقيه مي شنوند



جملات کوتاه عاشقانه : دلم گرفته اين روزا غم خونه كرده تو صدام
بارون غصه انگاري مي باره تو ترانه هام
دل بيا بريم
از عشق ديگه نگيم
درد عشقي كه كشيدم جز خدا به كسي نگيم



جملات کوتاه عاشقانه : دوست دارم شمعي باشم كه در دل شب ها بسوزم

روشني بخشم به جمعي و خودم تنها بسوزم




جملات کوتاه عاشقانه : عاشقت بودم كه گفتي عاشقان ديوانه اند

عاقبت عاشق شدي ديدي كه خود ديوانه اي




جملات کوتاه عاشقانه : اگه يه روز من مُردم و تو منو دوست داشتي پنج شنبه ها بيا سر ِ مزارم و
گلِ سرخي رو روي قبرم بذار تا هميشه اون گلي که بهت داده بودم رو به
خاطرم بيارم ... ولي... اگه تو مُردي ... من فقط يه بار ميام مزارِت... ميام و اون دسته گلِ سفيدِ مريم رو که با خون خودم سرخشون کردم ،برات ميارم
وعاشقانه کنارت جون ميدم تا بدوني هيچ وقت تنها نيستي


جملات کوتاه عاشقانه : من آن گلبرگ مغرورم، كه مي ميرم ز بي آبى، ولي با خفت و خارى پى شبنم نمي گردم
چهار چيز است که نمي توان آن ها را بازگرداند... سنگ ... پس از رها کردن! حرف ... پس از گفتن! موقعيت... پس از پايان يافتن! و زمان ... پس از گذشتن!
اگه مي تونستم مجازاتت كنم از تو مي خواستم به اندازه اي كه تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشي .


جملات کوتاه عاشقانه : هر اغازي را پاياني است صد حيف كه اغاز عشق تو پايان عمر من بود !!!


جملات کوتاه عاشقانه : عشق بها دارد ... من و تو بوديم و يك دريا عشق ... حالا من هستم و يك دنيا اشك ... اري عشق بها دارد ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 دی 1391برچسب:,ساعت 23:3 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com